Přihlášení

nebo
Ilustrativní obrázek
Datum zadání
12. 11. 2009 11:50
Datum vyhotovení
Plnění zakázky zahájit ihned po podpisu kupní smlouvy a obdržení závazné objednávky na nákup materiálu a ukončit nejpozději do 4.12.2009
Do expirace
Expirovaná20. 11. 2009
Identifikátor
10108
Místo realizace
Předpokládaná hodnota
řádově desetitisíce Kč

Dodání kancelářských potřeb, lokalita Vyškov

Podrobný popis:
- jedná se o nákup kancelářských potřeb v rozsahu a množství podle tabulky, která je přiložena v přílohách

Lokalita:
- okres Vyškov

Termín pro podání nabídek:
- 20.11.2009 do 08:00 hodin
Datum vyhotovení:
Plnění zakázky zahájit ihned po podpisu kupní smlouvy a obdržení závazné objednávky na nákup materiálu a ukončit nejpozději do 4.12.2009
Kritéria výběru:
- podle nejnižší nabídnuté ceny včetně DPH
Získat kontakt Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Máme připraveny poptávky od veřejných subjektů z Vašeho oboru

Zanechte nám na sebe kontakt a my se Vám ozveme zpět ohledně přístupu k této poptávce.

Odpovíme Vám co nejdříve!

Odeslat
Co je ePoptávka.cz

ePoptávka.cz je největší poptávkový systém v České republice, který využívá 280 750 dodavatelů ze všech oborů podnikání. Měsíčně zpracujeme přes 11 tis. poptávek ve finančním objemu více než 7 mld. Kč.

Používají nás úspěšné firmy
Loga našich partnerů

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské unie o GDPR. Detaily zde.

© 2006—2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.