Přihlášení

nebo
Ilustrativní obrázek
Datum zadání
16. 11. 2009 09:17
Datum vyhotovení
Nákup všech kancelářských potřeb budeme realizovat v období od 12/2009 do 03/2012 nepravidelně, vždy na základě potřeb zadavatele
Do expirace
Expirovaná26. 11. 2009
Identifikátor
10325
Místo realizace
Předpokládaná hodnota
řádově statisíce Kč

Zajištění dodání spotřebního materiálu, předpokládaná hodnota činí 563.909,- bez DPH, lokalita Liberec

Podrobný popis:
- předmětem je výběr dodavatele kancelářských potřeb, od kterého bude zadavatel odebírat kancelářské zboží potřebné k zabezpečení realizace projektů financovaných z prostředků ESF a státního rozpočtu ČR

Lokalita:
- okres Liberec

Termín pro podání nabídek:
- 26.11.2009
Datum vyhotovení:
Nákup všech kancelářských potřeb budeme realizovat v období od 12/2009 do 03/2012 nepravidelně, vždy na základě potřeb zadavatele
Kritéria výběru:
- nejnižší nabídková cena
- základní kvalifikační předpoklady
- profesní kvalifikační předpoklady
Získat kontakt Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Máme připraveny poptávky od veřejných subjektů z Vašeho oboru

Zanechte nám na sebe kontakt a my se Vám ozveme zpět ohledně přístupu k této poptávce.

Odpovíme Vám co nejdříve!

Odeslat
Co je ePoptávka.cz

ePoptávka.cz je největší poptávkový systém v České republice, který využívá 280 635 dodavatelů ze všech oborů podnikání. Měsíčně zpracujeme přes 11 tis. poptávek ve finančním objemu více než 7 mld. Kč.

Používají nás úspěšné firmy
Loga našich partnerů

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské unie o GDPR. Detaily zde.

© 2006—2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.