Přihlášení

nebo
Ilustrativní obrázek
Datum zadání
5. 3. 2019 13:49
Do expirace
Expirovaná11. 3. 2019
Identifikátor
1105129
Místo realizace
Předpokládaná hodnota
50 — 200 000 Kč

Dodání kancelářských potřeb

Podrobný popis:
- předmětem veřejné zakázky je nákup kancelářských potřeb
- jedná se o dodání:
- archivační box, 50 mm, přírodní
- skládací stojan seříznutý DONAU, 100 mm, černá
- mapa tříklopá, karton
- prostorová obálka B4 (245x350mm), křížové dno šíře 40 mm
- sešívačka, malá kovová pro náplně 24/6
- náplň do sešívačky, 24/8
- blok A4, spirála po delší straně, linkovaný, bílý, 60 listů
- podpisová kniha A4, černé desky, 16 listů
- podrobná technická specifikace a kompletní seznam poptávaného zboží viz přílohy

Lokalita:
- okres Hlavní město Praha

Termín pro podání nabídek:
- 11. 3. 2019 do 10:00 hodin
Kritéria výběru:
- nejnižší nabídková cena
Získat kontakt Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Máme připraveny poptávky od veřejných subjektů z Vašeho oboru

Zanechte nám na sebe kontakt a my se Vám ozveme zpět ohledně přístupu k této poptávce.

Odpovíme Vám co nejdříve!

Odeslat
Co je ePoptávka.cz

ePoptávka.cz je největší poptávkový systém v České republice, který využívá 280 598 dodavatelů ze všech oborů podnikání. Měsíčně zpracujeme přes 11 tis. poptávek ve finančním objemu více než 7 mld. Kč.

Používají nás úspěšné firmy
Loga našich partnerů

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské unie o GDPR. Detaily zde.

© 2006—2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.