Přihlášení

nebo
Ilustrativní obrázek
Datum zadání
10. 4. 2019 08:24
Do expirace
Expirovaná23. 4. 2019
Identifikátor
1118693
Místo realizace
Předpokládaná hodnota
200 000 — 1 000 000 Kč

Dodávka kancelářských potřeb a papírenského zboží

Podrobný popis:
- předmětem veřejné zakázky je dodávka kancelářských potřeb a papírenského zboží
- na základě tohoto výběrového řízení bude uzavřena Rámcová kupní smlouva na 1 rok
- jedná se o dodání:
- aktovka na dokumenty
- drátěný program - drátěný zásobník na poznámkové lístk
- obálka samolepící bílá červený pruh
- blok čistý A5
- plastové hřbety pro kroužkové vazače, 6 mm
- diář denní A5
- kompletní seznam poptávaného zboží a podrobná technická specifikace viz přílohy

Lokalita:
- okres Kladno

Termín pro podání nabídek:
- 23. 4. 2019 do 10:00 hodin
Kritéria výběru:
- nejnižší nabídková cena
Získat kontakt Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Máme připraveny poptávky od veřejných subjektů z Vašeho oboru

Zanechte nám na sebe kontakt a my se Vám ozveme zpět ohledně přístupu k této poptávce.

Odpovíme Vám co nejdříve!

Odeslat
Co je ePoptávka.cz

ePoptávka.cz je největší poptávkový systém v České republice, který využívá 280 598 dodavatelů ze všech oborů podnikání. Měsíčně zpracujeme přes 11 tis. poptávek ve finančním objemu více než 7 mld. Kč.

Používají nás úspěšné firmy
Loga našich partnerů

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské unie o GDPR. Detaily zde.

© 2006—2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.