Přihlášení

nebo
Ilustrativní obrázek
Datum zadání
17. 6. 2019 10:24
Do expirace
Expirovaná27. 6. 2019
Identifikátor
1141129
Místo realizace
Předpokládaná hodnota
200 000 — 1 000 000 Kč

Upgrade systému Servis Desk

Podrobný popis:
- předmětem veřejné zakázky je úprava a doplnění stávajících funkcí prostředí Service Desku tak, aby mohl odesílat a přijímat strukturované maily pro výměnu obsahu více polí s externími nástroji při řízení chybových hlášení
- musí umožnit odesílat mail na adresu zadavatele hlášení podle definované šablony
- v předmětu mailu bude jednoznačný identifikátor existujících hlášení
- v těle mailu bude seznam proměnných podle definované šablony a u každé proměnné bude její obsah z příslušného hlášení v freetextové podobě
- další specifikace naleznete v příloze

Lokalita:
- okres Brno

Termín pro podání nabídek:
- 27. 6. 2019 do 10:00 hodin
Kritéria výběru:
- nejnižší nabídková cena
Získat kontakt Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Máme připraveny poptávky od veřejných subjektů z Vašeho oboru

Zanechte nám na sebe kontakt a my se Vám ozveme zpět ohledně přístupu k této poptávce.

Odpovíme Vám co nejdříve!

Odeslat
Co je ePoptávka.cz

ePoptávka.cz je největší poptávkový systém v České republice, který využívá 280 647 dodavatelů ze všech oborů podnikání. Měsíčně zpracujeme přes 11 tis. poptávek ve finančním objemu více než 7 mld. Kč.

Používají nás úspěšné firmy
Loga našich partnerů

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské unie o GDPR. Detaily zde.

© 2006—2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.