Přihlášení

nebo
Ilustrativní obrázek
Datum zadání
8. 7. 2019 09:24
Do expirace
Expirovaná24. 7. 2019
Identifikátor
1149801
Místo realizace
Předpokládaná hodnota
řádově desetitisíce Kč

Nákup kancelářského vybavení

Podrobný popis:
- předmětem veřejné zakázky je dodávka:
- kancelářského nábytku:
- 7 ks pětizásuvkového kontejneru
- 7 ks kancelářských židlí
- 5 ks rovných pracovních stolů
- 2 ks rohový pracovní stůl
- 1 ks zakončovací elipsa stolu
- 4 ks jednací židle
- 1 ks kontejnerová skříň
- 1 ks policová skříň

- notebooky s periferiemi a příslušenstvím_
- 6+1 ks notebook
- 6+1 ks dokovacích stanic
- 7 ks brašna
- 6+1 ks set klávesnice a myši, 2 ks grafický monitor
- 12 ks kancelářský monitor
- servery s rozdílnými parametry - 2 ks a 4 ks
- podrobné technické parametry viz přílohy

Lokalita:
- okres Liberec

Termín pro podání nabídek:
- 24. 7. 2019 do 16:00 hodin
Kritéria výběru:
- nejnižší nabídková cena
Získat kontakt Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Máme připraveny poptávky od veřejných subjektů z Vašeho oboru

Zanechte nám na sebe kontakt a my se Vám ozveme zpět ohledně přístupu k této poptávce.

Odpovíme Vám co nejdříve!

Odeslat
Co je ePoptávka.cz

ePoptávka.cz je největší poptávkový systém v České republice, který využívá 280 598 dodavatelů ze všech oborů podnikání. Měsíčně zpracujeme přes 11 tis. poptávek ve finančním objemu více než 7 mld. Kč.

Používají nás úspěšné firmy
Loga našich partnerů

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské unie o GDPR. Detaily zde.

© 2006—2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.