Přihlášení

nebo
Ilustrativní obrázek
Datum zadání
2. 12. 2009 09:36
Datum vyhotovení
Doba plnění zakázky se stanovuje do 31.10.2011 se započetím plnění ihned po podpisu smlouvy
Do expirace
Expirovaná18. 12. 2009
Identifikátor
11594
Místo realizace
Předpokládaná hodnota
řádově statisíce Kč

Zajištění dodávky kancelářského vybavení a materiálu, předpokládaná hodnota činí 142.210,- Kč bez DPH, lokalita Liberec

Podrobný popis:
- předmětem je dodávka kancelářských potřeb a materiálu dle specifikace a v požadovaném množství - příloha

Lokalita:
- okres Liberec

Termín pro podání nabídek:
- 18.12.2009 10:00 hodin
Datum vyhotovení:
Doba plnění zakázky se stanovuje do 31.10.2011 se započetím plnění ihned po podpisu smlouvy
Kritéria výběru:
- celková nabízená cena vč. DPH - váha 90%
- dodací podmínky - váha 10 %
- základní kvalifikační předpoklady
- profesní kvalifikační předpoklady
Získat kontakt Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Máme připraveny poptávky od veřejných subjektů z Vašeho oboru

Zanechte nám na sebe kontakt a my se Vám ozveme zpět ohledně přístupu k této poptávce.

Odpovíme Vám co nejdříve!

Odeslat
Co je ePoptávka.cz

ePoptávka.cz je největší poptávkový systém v České republice, který využívá 279 011 dodavatelů ze všech oborů podnikání. Měsíčně zpracujeme přes 11 tis. poptávek ve finančním objemu více než 7 mld. Kč.

Používají nás úspěšné firmy
Loga našich partnerů

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské unie o GDPR. Detaily zde.

© 2006—2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.