Přihlášení

nebo
Ilustrativní obrázek
Datum zadání
28. 6. 2011 13:22
Datum vyhotovení
Průběžně do konce roku 2011
Do expirace
Expirovaná4. 7. 2011
Identifikátor
121495
Místo realizace
Předpokládaná hodnota
řádově desetitisíce Kč

Nákup kancelářských potřeb v roce 2011, Olomoucký kraj

Podrobný popis:
- rámcová smlouva na nákupy kancelářských potřeb uvedených v příloze v roce 2011
- s vítězem bude uzavřena rámcová smlouva na nákup papírenského a kancelářského materiálu na zbytek roku 2011
- zboží požadujeme nové, značek uvedených v příloze (pokud jsou uvedeny) a se zárukou 24 měsíců
- zakázky budou realizovány vždy dílčími plněními v průběhu roku, kdy dodavatel dodá požadované zboží do pěti dnů od obdržení jednotlivých objednávek

Lokalita:
- okres Přerov

Termín pro podání nabídek:
- 4.7.2011 v 7:00 hodin
Datum vyhotovení:
Průběžně do konce roku 2011
Kritéria výběru:
- zpracování nabídkové ceny
- platební podmínky
Získat kontakt Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Máme připraveny poptávky od veřejných subjektů z Vašeho oboru

Zanechte nám na sebe kontakt a my se Vám ozveme zpět ohledně přístupu k této poptávce.

Odpovíme Vám co nejdříve!

Odeslat
Co je ePoptávka.cz

ePoptávka.cz je největší poptávkový systém v České republice, který využívá 280 372 dodavatelů ze všech oborů podnikání. Měsíčně zpracujeme přes 11 tis. poptávek ve finančním objemu více než 7 mld. Kč.

Používají nás úspěšné firmy
Loga našich partnerů

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské unie o GDPR. Detaily zde.

© 2006—2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.