Přihlášení

nebo
Ilustrativní obrázek
Datum zadání
8. 7. 2011 13:13
Datum vyhotovení
Doba plnění rámcové smlouvy: od podpisu smlouvy do 31.12.2011
Do expirace
Expirovaná13. 7. 2011
Identifikátor
123247
Místo realizace
Předpokládaná hodnota
řádově tisíce Kč

Nákup kancelářských potřeb, okres Zlín

Podrobný popis:
- jedná se o výběr dodavatele kancelářských potřeb, papíru pro rok 2011

Lokalita:
- okres Zlín

Termín pro podání nabídek:
- 13.7.2011 do 14:00 hodin
Datum vyhotovení:
Doba plnění rámcové smlouvy: od podpisu smlouvy do 31.12.2011
Kritéria výběru:
- podle celkové nejlepší ekonomické výhodnosti
Získat kontakt Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Máme připraveny poptávky od veřejných subjektů z Vašeho oboru

Zanechte nám na sebe kontakt a my se Vám ozveme zpět ohledně přístupu k této poptávce.

Odpovíme Vám co nejdříve!

Odeslat
Co je ePoptávka.cz

ePoptávka.cz je největší poptávkový systém v České republice, který využívá 280 598 dodavatelů ze všech oborů podnikání. Měsíčně zpracujeme přes 11 tis. poptávek ve finančním objemu více než 7 mld. Kč.

Používají nás úspěšné firmy
Loga našich partnerů

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské unie o GDPR. Detaily zde.

© 2006—2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.