Přihlášení

nebo
Ilustrativní obrázek
Datum zadání
19. 8. 2011 11:17
Datum vyhotovení
Doba trvání je 3 měsíce
Do expirace
Expirovaná14. 9. 2011
Identifikátor
132061
Místo realizace
Předpokládaná hodnota
řádově statisíce Kč

Pořízení a implementace help-deskového systému a pořízení a zavedení identity managementu, hodnota činí 575.000,- Kč bez DPH, okres Vyškov

Podrobný popis:
- pořízení help-deskového systému (jak vlastní softwarové řešení, tak i jeho implementace) tak, aby byla zcela naplněna vize Smart Administration
- další částí veřejné zakázky je pořízení a nasazení systému identity managementu jako nadstavbové vrstvy informačního systému zadavatele

Lokalita:
- okres Vyškov

Termín pro podání nabídek:
- 14.09.2011 do 13:00 hodin
Datum vyhotovení:
Doba trvání je 3 měsíce
Kritéria výběru:
- nejnižší nabídková cena
- kvalifiční předpoklady
Získat kontakt Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Máme připraveny poptávky od veřejných subjektů z Vašeho oboru

Zanechte nám na sebe kontakt a my se Vám ozveme zpět ohledně přístupu k této poptávce.

Odpovíme Vám co nejdříve!

Odeslat
Co je ePoptávka.cz

ePoptávka.cz je největší poptávkový systém v České republice, který využívá 280 598 dodavatelů ze všech oborů podnikání. Měsíčně zpracujeme přes 11 tis. poptávek ve finančním objemu více než 7 mld. Kč.

Používají nás úspěšné firmy
Loga našich partnerů

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské unie o GDPR. Detaily zde.

© 2006—2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.