Přihlášení

nebo
Ilustrativní obrázek
Datum zadání
29. 8. 2011 14:26
Datum vyhotovení
Plnění zakázky zajistit po podpisu kupní smlouvy na nákup materiálu v termínu do 10 dnů od podpisu smlouvy oběma stranami
Do expirace
Expirovaná5. 9. 2011
Identifikátor
133933
Místo realizace
Předpokládaná hodnota
řádově tisíce Kč

Nákup kancelářských potřeb 2 pololetí 2011, okres Vyškov

Podrobný popis:
- jedná se o nákup kancelářských potřeb v rozsahu a množství podle tabulky, která je přiložena v přílohách

Lokalita:
- okres Vyškov

Termín pro podání nabídek:
- 5.9.2011 08:00
Datum vyhotovení:
Plnění zakázky zajistit po podpisu kupní smlouvy na nákup materiálu v termínu do 10 dnů od podpisu smlouvy oběma stranami
Kritéria výběru:
- podle nejnižší nabídnuté ceny včetně DPH
Získat kontakt Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Máme připraveny poptávky od veřejných subjektů z Vašeho oboru

Zanechte nám na sebe kontakt a my se Vám ozveme zpět ohledně přístupu k této poptávce.

Odpovíme Vám co nejdříve!

Odeslat
Co je ePoptávka.cz

ePoptávka.cz je největší poptávkový systém v České republice, který využívá 280 634 dodavatelů ze všech oborů podnikání. Měsíčně zpracujeme přes 11 tis. poptávek ve finančním objemu více než 7 mld. Kč.

Používají nás úspěšné firmy
Loga našich partnerů

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské unie o GDPR. Detaily zde.

© 2006—2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.