Přihlášení

nebo
Ilustrativní obrázek
Datum zadání
27. 4. 2021 11:34
Do expirace
Expirovaná18. 5. 2021
Identifikátor
1385391
Místo realizace
Předpokládaná hodnota
řádově desetitisíce Kč

Vybavení objektu kancelářským vybavením

Podrobný popis:
- předmětem veřejné zakázky je vybavení objektu kancelářským vybavením

- Jedná se o dodávky kancelářských stolů, odkládacích stolů, kancelářských skříněk, kontejnerů, policových skříní s nástavbami, šatních skříní, polic, nástavců, podstavců, kuchyňských skříněk s pracovní deskou, jednacích židlí, desek na zeď, stojanových věšáků a skladových regálů

Lokalita:
- okres Ústí nad Labem

Termín pro podání nabídek:
- 18. 05. 2021 v 8:00 hodin
Kritéria výběru:
- nejnižší nabídková cena
Získat kontakt Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Máme připraveny poptávky od veřejných subjektů z Vašeho oboru

Zanechte nám na sebe kontakt a my se Vám ozveme zpět ohledně přístupu k této poptávce.

Odpovíme Vám co nejdříve!

Odeslat
Co je ePoptávka.cz

ePoptávka.cz je největší poptávkový systém v České republice, který využívá 281 000 dodavatelů ze všech oborů podnikání. Měsíčně zpracujeme přes 11 tis. poptávek ve finančním objemu více než 7 mld. Kč.

Používají nás úspěšné firmy
Loga našich partnerů

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské unie o GDPR. Detaily zde.

© 2006—2025 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.