Přihlášení

nebo
Ilustrativní obrázek
Datum zadání
20. 1. 2010 15:40
Datum vyhotovení
Do 15ti pracovních dnů od potvrzení závazné objednávky
Do expirace
Expirovaná27. 1. 2010
Identifikátor
13889
Místo realizace
Předpokládaná hodnota
řádově desetitisíce Kč

Kancelářské potřeby, Pardubický kraj

Podrobný popis:
- nákup kancelářských přístrojů a potřeb dle přílohy č.1 a 2. Zakázka bude rozdělena na dvě objednávky podle příloh. Se shodným termínem dodání. Do výběrového řízení nebudou zařazeny nabídky u nichž nebudou vyplněny celé přílohy. Kontrola kvality a úplnosti dodávky zboží bude provedena při převzetí. Veškeré reklamační náklady budou v péči dodavatele a reklamační řízení proběhne u odběratele

Lokalita:
- okres Pardubice

Termín pro podání nabídek:
- 27.1.2010 08:00 hodin
Datum vyhotovení:
Do 15ti pracovních dnů od potvrzení závazné objednávky
Kritéria výběru:
- zpracování nabídkové ceny
- platební a fakturační podmínky
Získat kontakt Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Máme připraveny poptávky od veřejných subjektů z Vašeho oboru

Zanechte nám na sebe kontakt a my se Vám ozveme zpět ohledně přístupu k této poptávce.

Odpovíme Vám co nejdříve!

Odeslat
Co je ePoptávka.cz

ePoptávka.cz je největší poptávkový systém v České republice, který využívá 279 920 dodavatelů ze všech oborů podnikání. Měsíčně zpracujeme přes 11 tis. poptávek ve finančním objemu více než 7 mld. Kč.

Používají nás úspěšné firmy
Loga našich partnerů

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské unie o GDPR. Detaily zde.

© 2006—2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.