Přihlášení

nebo
Ilustrativní obrázek
Datum zadání
20. 9. 2011 15:07
Datum vyhotovení
Do 10 pracovních dnů od termínu vyhodnocení zakázky a výběru dodavatele v systému SEPO zabezpečit plnění zakázky
Do expirace
Expirovaná26. 9. 2011
Identifikátor
139115
Místo realizace
Předpokládaná hodnota
řádově tisíce Kč

Kancelářské potřeby a papír, okres Ústí nad Orlicí

Podrobný popis:
- pořízení kancelářských potřeb a papíru A4, A3 dle podrobné specifikace uvedené v tabulce

Lokalita:
- okres Ústí nad Orlicí

Termín pro podání nabídek:
- 26.9.2011 06:00
Datum vyhotovení:
Do 10 pracovních dnů od termínu vyhodnocení zakázky a výběru dodavatele v systému SEPO zabezpečit plnění zakázky
Kritéria výběru:
- na základě nejnižší nabídkové celkové ceny
Získat kontakt Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Máme připraveny poptávky od veřejných subjektů z Vašeho oboru

Zanechte nám na sebe kontakt a my se Vám ozveme zpět ohledně přístupu k této poptávce.

Odpovíme Vám co nejdříve!

Odeslat
Co je ePoptávka.cz

ePoptávka.cz je největší poptávkový systém v České republice, který využívá 280 635 dodavatelů ze všech oborů podnikání. Měsíčně zpracujeme přes 11 tis. poptávek ve finančním objemu více než 7 mld. Kč.

Používají nás úspěšné firmy
Loga našich partnerů

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské unie o GDPR. Detaily zde.

© 2006—2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.