Podrobnější popis:
- vybavení místností nábytkem nově vzniklých prostor
- základní jednotku vybavení nábytkem v kanceláři tvoří jedno standardní pracovní místo, tvořené pracovním ergonomickým stolem navazujícím na 2/5 policovou skříňku, pojízdným uzamykatelným kontejnerem s tužkovnicí a třemi zásuvkami, vozíkem pro PC a pojízdnou kancelářskou židlí - polohovatelná otočná s područkami
- kde není možno navázat na stůl 2/5 policovou skříňkou, je ke stolu připevněn pevný kontejner se čtyřmi zásuvkami
- zasedací místnosti jsou řešeny pro 8 a 12 osob a jsou vybaveny konferenčními židlemi bez područek, jednacími stoly, nízkými 2/5 skříňkami s dveřmi a zámkem a věšákovými stěnami
- školící a vzdělávací místnost s kapacitou cca 64 míst je vybavena konferenčními židlemi s područkami a jednacími stoly 1800x800x750 mm
- v místnostech kopírek a tiskáren jsou umístěny pracovní stoly popř. 2/5 uzamykatelné skříňky
- do skladových prostor jsou navrženy kovové šroubované regály
Lokalita:
- okres Ústí nad Labem
Termín:
- 29. června 2009, 13:00 hodin
Datum vyhotovení:
Říjen - listopad 2009
Kritéria výběru:
Hodnotící kritéria:
- celková nabídková cena v Kč včetně DPH 80%
- termín dodání v týdnech od podpisu smlouvy 10%
- délka záruky v měsících 10%