Přihlášení

nebo
Ilustrativní obrázek
Datum zadání
2. 9. 2022 14:10
Do expirace
Expirovaná9. 9. 2022
Identifikátor
1589671
Místo realizace
Předpokládaná hodnota
řádově desetitisíce Kč

Nákup kancelářských potřeb

Podrobný popis:
- předmětem veřejné zakázky je nákup kancelářských potřeb

- 1) Celoplastové kuličkové pero - 200 ks

- 2) CD disk CD-R 80 min, 700MB ,52 x, balení 50 kusů – 4 balení (200 kusů)

- 3) Archivační spona plastová, balení 50 ks + 1 přenašeč - 6 balení

- 4) Kvalitní drátky do sešívačky např. Rapid, Leitz, Rapesco, 26/6 mm, galvanizované, balení 1000 ks v krabičce – 150 krabiček

- 5) Sešit A4, typ 464, 60 listů, provedení linka – 5 kusů

Lokalita:
- okres Hradec Králové

Termín pro podání nabídek:
- 09.09.2022 v 9:00 hodin
Kritéria výběru:
- nejnižší nabídková cena
Získat kontakt Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Máme připraveny poptávky od veřejných subjektů z Vašeho oboru

Zanechte nám na sebe kontakt a my se Vám ozveme zpět ohledně přístupu k této poptávce.

Odpovíme Vám co nejdříve!

Odeslat
Co je ePoptávka.cz

ePoptávka.cz je největší poptávkový systém v České republice, který využívá 281 024 dodavatelů ze všech oborů podnikání. Měsíčně zpracujeme přes 11 tis. poptávek ve finančním objemu více než 7 mld. Kč.

Používají nás úspěšné firmy
Loga našich partnerů

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské unie o GDPR. Detaily zde.

© 2006—2025 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.