Přihlášení

nebo
Ilustrativní obrázek
Datum zadání
29. 12. 2011 11:36
Datum vyhotovení
Termín zahájení plnění: ihned po podpisu rámcové smlouvy. Termín ukončení plnění: 31. 12. 2013
Do expirace
Expirovaná16. 1. 2012
Identifikátor
160717
Místo realizace
Předpokládaná hodnota
1 — 5 000 000 Kč

Dodávka kancelářských potřeb, předpokládaná hodnota činí 2.733.333,- Kč bez DPH

Podrobný popis:
- předmětem je dodávka drobných kancelářských potřeb
- nákup zboží bude realizován v období let 2012 – 2013 nepravidelně

Lokalita:
- Olomoucký kraj

Termín pro podání nabídek:
- 16.1. 2012 do 09:14 hodin
Datum vyhotovení:
Termín zahájení plnění: ihned po podpisu rámcové smlouvy. Termín ukončení plnění: 31. 12. 2013
Kritéria výběru:
- nabídková cena zboží – váha 95 %
- nabídková cena dopravy – váha 5 %
Získat kontakt Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Máme připraveny poptávky od veřejných subjektů z Vašeho oboru

Zanechte nám na sebe kontakt a my se Vám ozveme zpět ohledně přístupu k této poptávce.

Odpovíme Vám co nejdříve!

Odeslat
Co je ePoptávka.cz

ePoptávka.cz je největší poptávkový systém v České republice, který využívá 280 386 dodavatelů ze všech oborů podnikání. Měsíčně zpracujeme přes 11 tis. poptávek ve finančním objemu více než 7 mld. Kč.

Používají nás úspěšné firmy
Loga našich partnerů

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské unie o GDPR. Detaily zde.

© 2006—2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.