Podrobný popis:
- zajištění základních služeb kontaktního centra CZVV
- architektura řešení – sběr požadavků, návrh a dokumentace
- dodávka technologie VoIP PBX včetně SW licencí nutných pro provoz
- instalace HW a SW pro zprovoznění technologií Kontaktního Centra
- vytvoření testovacích scénářů a jejich provedení min. v rozsahu
- konfigurace znalostní databáze a její integrace s PBX
- konfigurace MS CRM a integrace s PBX
- migrace dat z registru zákazníků (MS SQL) do MS CRM
- vytvoření úvodní struktury znalostní databáze a definice procesu úpravy, schválení a zveřejnění obsahu
- podrobná specifikace údajů uvedených ve výzvě nebo další podmínky pro plnění zakázky jsou uvedeny také v příslušné samostatné zadávací dokumentaci
Lokalita:
- okres Hlavní město Praha
Termín:
- od 16.7.2009 do 3.8.2009 do 12:00 hodin
Datum vyhotovení:
Od data uzavření smlouvy do 1.10.2009
Kritéria výběru:
- výše celkové nabídkové ceny v Kč bez DPH - váha 50%
- úroveň nabízeného způsobu plnění předmětu veřejné zakázky - váha 50%
- ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání
- výpis z obchodního rejstříku
- čestné prohlášení uchazeče že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky
- čestné prohlášení uchazeče že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpeč