Podrobný popis:
- předmětem veřejné zakázky je podpora provozu elektronické úřední desky
- a) Service desk (vedení service desku pro hlášení incidentů a příjem požadavků v režimu 24x7, garantovaná reakční doba zahájení řešení havárie do 60 minut od jejího nahlášení)
- b) Základní podpora (zajištění provozu v režimu 24x7, s garantovanou dostupností 99,5 %, řešení havárií a poruch)
- c) Provozní podpora (optimalizace chodu EUD, odborné administrátorské práce, podpora pro administrátory, spolupráce na nastavení monitoringu, na nastavení postupů zálohování, realizaci testů recovery plánů, realizaci bezpečnostních testů a náprava zjištěných zranitelností, údržba provozní a bezpečnostní dokumentace v celkovém rozsahu 5 člověkohodin měsíčně)
- d) Rozšířená provozní podpora (instalační, programátorské a kodérské práce, řešení změnových požadavků v předpokládaném rozsahu 160 dní práce jednoho člověka (MD)
Lokalita:
- okres Hlavní město Praha
Termín pro podání nabídek:
- 19.12.2023 v 10:00 hodin
Kritéria výběru:
- nejnižší nabídková cena