Přihlášení

nebo
Ilustrativní obrázek
Datum zadání
28. 3. 2012 14:27
Datum vyhotovení
Do konce roku 2012 ode dne podepsání smlouvy
Do expirace
Expirovaná10. 4. 2012
Identifikátor
183379
Místo realizace
Předpokládaná hodnota
řádově desetitisíce Kč

Nákup kancelářských potřeb pro rok 2012, Pardubický kraj

Podrobný popis:
- nákup kancelářských potřeb a materiálu na rok 2012
- uvedený materiál představuje vzorek běžné objednávky a bude sloužit pouze jako podklad k určení vítěze výběrového řízení
- s vítěznou firmou bude uzavřena smlouva do konce roku 2012

Lokalita:
- okres Týniště nad Orlicí

Termín pro podání nabídek:
- 10.4.2012 v 6:00 hodin
Datum vyhotovení:
Do konce roku 2012 ode dne podepsání smlouvy
Kritéria výběru:
- zpracování nabídkové ceny
- platební podmínky
Získat kontakt Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Máme připraveny poptávky od veřejných subjektů z Vašeho oboru

Zanechte nám na sebe kontakt a my se Vám ozveme zpět ohledně přístupu k této poptávce.

Odpovíme Vám co nejdříve!

Odeslat
Co je ePoptávka.cz

ePoptávka.cz je největší poptávkový systém v České republice, který využívá 281 625 dodavatelů ze všech oborů podnikání. Měsíčně zpracujeme přes 11 tis. poptávek ve finančním objemu více než 7 mld. Kč.

Používají nás úspěšné firmy
Loga našich partnerů

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské unie o GDPR. Detaily zde.

© 2006—2025 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.