Přihlášení

nebo
Ilustrativní obrázek
Datum zadání
16. 7. 2024 10:05
Do expirace
Expirovaná14. 8. 2024
Identifikátor
1867801
Místo realizace
Předpokládaná hodnota
řádově miliony Kč

Zajištění callcentra a helpdesku informačních systémů

Podrobný popis:
- předmětem veřejné zakázky je zajištění služeb externího call centra a provozu helpdesku, tzn. technického řešení formou služby i personálního zabezpečení pro poskytování 1. úrovně podpory

- a) Implementace a zaškolení operátorů

- b) Technické zabezpečení call centra a helpdesku formou služby

- c) Personální obsazení call centra a helpdesku na první úrovni podpory v rozsahu minimálně 3 a maximálně 10 přihlášených operátorů

- d) Evidence tiketů na druhou úroveň podpory do ServiceDesku zadavatele

- e) Kontrolní přístup do call centra pro zadavatele

Lokalita:
- okres Hlavní město Praha

Termín pro podání nabídek:
- 14. 08. 2024 ve 15:00 hodin
Kritéria výběru:
- nejnižší nabídková cena
Získat kontakt Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Máme připraveny poptávky od veřejných subjektů z Vašeho oboru

Zanechte nám na sebe kontakt a my se Vám ozveme zpět ohledně přístupu k této poptávce.

Odpovíme Vám co nejdříve!

Odeslat
Co je ePoptávka.cz

ePoptávka.cz je největší poptávkový systém v České republice, který využívá 280 646 dodavatelů ze všech oborů podnikání. Měsíčně zpracujeme přes 11 tis. poptávek ve finančním objemu více než 7 mld. Kč.

Používají nás úspěšné firmy
Loga našich partnerů

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské unie o GDPR. Detaily zde.

© 2006—2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.