Podrobný popis:
- ucelená část - pořízení digitalizace
- zpracování technické dokumentace řešící digitalizaci kinosálu a zpracování technické dokumentace řešící přenos navržené technologie a zařízení do divadelního sálu v rozsahu dle popisu jednotlivých provozních souborů
- dataprojektor, projekční plátno objektiv, monitor v kabině promítače, přehrávač Blu-ray
- digitální ozvučení - hlavní reproduktory, efektové reproduktory, subwoofer, zesilovač
- dodávka a montáž zařízení navrženého, dokumentace
- ucelená část - stanovení nákladů spojených s provozováním digitalizace
- paušální poplatek za periodickou kontrolu zařízení (1x ročně), pozáruční servis (1x ročně)
- paušální poplatek za pozáruční opravy dle potřeby provozovatele
- výše přepočítaných provozních nákladů na jednu hodinu provozu z předpokládaného provozu 150 hod/rok
Lokalita:
- okres Svitavy
Termín pro podání nabídek:
- 26.2.2013 v 14:00 hodin
Kritéria výběru:
- nabídková cena vč. DPH (dodávka a montáž, dokumentace, viz 1.ucelenou část) - 60 %
- záruční lhůta společná na dodávku a montáž obou provozních souborů (max. uznatelná lhůta je 60 měsíců) - 15 %
- paušální cena vč. DPH za periodickou kontrolu zařízení a pozáruční servis (dopravné, provedení kontroly a servisních prací včetně případných demontáží a montáží zařízení, zápis o provedení kontroly a servisu) - 10 %
- paušální cena vč. DPH za zajištění pozáruční opravy v Kč (dopravné, posouzení závady, demontáž, stanovení ceny za provedení opravy (vlastní oprava není součásti paušálu), dopravné zpětná montáž, předání zařízení provozovateli) - 10 %
- výše přepočítaných provozních nákladů vč. DPH na jednu hodinu provozu z předpokládaného provozu 150 hod/rok - 5 %