Přihlášení

nebo
Ilustrativní obrázek
Datum zadání
10. 8. 2009 09:58
Datum vyhotovení
Zahájení plnění činností mandatáře zadavatel předpokládá v 09/2009 a dokončení v 03/2010.
Do expirace
Expirovaná17. 8. 2009
Identifikátor
2996
Místo realizace
Předpokládaná hodnota
řádově statisíce Kč

Zajištění inženýrské činnosti pro potřeby provedení výběru dodavatele na realizaci stavby - rekonstrukce sportovní haly, kraj Ústecký

Podrobnější informace:

- předmětem plnění je zajištění inženýrské činnosti jménem zadavatele pro potřeby provedení výběru dodavatele na realizaci stavby - rekonstrukce sportovní haly
- v rámci zakázky je nutno zabezpečit inženýrskou činnost spojenou s přípravou a provedením výběru dodavatele na realizaci stavby v tomto rozsahu:
- zpracování kompletní zadávací dokumentace pro výběr dodavatele akce - rekonstrukce sportovní haly formou užšího řízení dle § 28 zákona č.137/2006 Sb., v platném znění dle podmínek specifikovaných v § 44, § 45, § 46 a § 47 zákona č.137/2006 Sb., v platném znění
- zahájení a zajištění průběhu veřejné zakázky jménem zadavatele na zajištění stavebních prací pro akci - rekonstrukce sportovní haly formou užšího řízení dle § 28 zákona č.137/2006 Sb., v platném znění
- komunikace s uchazeči o veřejnou zakázku v průběhu zadávacího řízení jménem zadavatele dle podmínek specifikovaných v § 48 a § 49 zákona č.137/2006 Sb., v platném znění
- zajištění veškerých činností jménem zadavatele spojených s podáním a hodnocením nabídek specifikovaných v části druhé – Zadávací řízení, sekci HLAVA VII zákona č.137/2006 Sb., v platném znění
- zajištění veškerých činností jménem zadavatele spojených s výběrem nejvhodnější nabídky a uzavření smluvního vztahu specifikovaných v části druhé – Zadávací řízení, sekci HLAVA VIII zákona č.137/2006 Sb., v platném zněn

Termín:
- termín pro podání nabídek končí dnem 17.8.2009 do 11.00 hodin

Lokalita:
- kraj Ústecký
Datum vyhotovení:
Zahájení plnění činností mandatáře zadavatel předpokládá v 09/2009 a dokončení v 03/2010.
Kritéria výběru:
- nejnižší nabídková cena zakázky vč. DPH

- kopie výpisu ze živnostenského rejstříku v oblasti předmětu díla je- li do něj uchazeč zapsán
- kopie výpisu z obchodního rejstříku, je- li do něj uchazeč zapsán
- kopie pojistné smlouvy, kterou má uchazeč pojištěnu odpovědnost za škody způsobené svou činností na částku min. 10 mil. Kč
- odborné reference - prohlášení o zakázkách provedených za poslední 3 (tři) roky
- kopie certifikátu systému řízení jakosti vydaného dle ČSN EN ISO 9001 akreditovanou osobou
Získat kontakt Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Máme připraveny poptávky od veřejných subjektů z Vašeho oboru

Zanechte nám na sebe kontakt a my se Vám ozveme zpět ohledně přístupu k této poptávce.

Odpovíme Vám co nejdříve!

Odeslat
Co je ePoptávka.cz

ePoptávka.cz je největší poptávkový systém v České republice, který využívá 279 065 dodavatelů ze všech oborů podnikání. Měsíčně zpracujeme přes 11 tis. poptávek ve finančním objemu více než 7 mld. Kč.

Používají nás úspěšné firmy
Loga našich partnerů

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské unie o GDPR. Detaily zde.

© 2006—2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.