Přihlášení

nebo
Ilustrativní obrázek
Datum zadání
6. 3. 2014 14:11
Datum vyhotovení
Doba plnění je stanovena tak, že zboží bude dodáno do 30 dní od podpisu smlouvy.
Do expirace
Expirovaná21. 3. 2014
Identifikátor
375165
Místo realizace
Předpokládaná hodnota
řádově desetitisíce Kč

Nákup kancelářských potřeb, Česká republika

Podrobný popis:
- předmětem veřejné zakázky je pořízení kancelářských potřeb pro Správu uprchlických zařízení MV a OAMP.

Lokalita:
- Česká republika

Termín pro podání nabídek:
- 21.3.2014 v 9:00 hodin
Datum vyhotovení:
Doba plnění je stanovena tak, že zboží bude dodáno do 30 dní od podpisu smlouvy.
Kritéria výběru:
- nejnižší nabídková cena
Získat kontakt Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Máme připraveny poptávky od veřejných subjektů z Vašeho oboru

Zanechte nám na sebe kontakt a my se Vám ozveme zpět ohledně přístupu k této poptávce.

Odpovíme Vám co nejdříve!

Odeslat
Co je ePoptávka.cz

ePoptávka.cz je největší poptávkový systém v České republice, který využívá 281 007 dodavatelů ze všech oborů podnikání. Měsíčně zpracujeme přes 11 tis. poptávek ve finančním objemu více než 7 mld. Kč.

Používají nás úspěšné firmy
Loga našich partnerů

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské unie o GDPR. Detaily zde.

© 2006—2025 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.