Přihlášení

nebo
Ilustrativní obrázek
Datum zadání
20. 5. 2014 14:06
Datum vyhotovení
Plnění předmětné veřejné zakázky se započne dnem podpisu kupní smlouvy. Řádné předání předmětu kupní smlouvy: nejpozději do 30. 6. 2014
Do expirace
Expirovaná29. 5. 2014
Identifikátor
399603
Místo realizace
Předpokládaná hodnota
řádově desetitisíce Kč

Dodávka kancelářských potřeb s poskytnutím náhradního plnění pro SZ, Pardubický kraj

Podrobný popis:
- předmětem je dodání kancelářských potřeb dle přiloženého souhrnného seznamu požadovaných kancelářských potřeb
- zadávacího řízení se může účastnit pouze uchazeč, který zaměstnává více než 50 % osob se zdravotním postižením a zároveň je způsobilý poskytnout zadavateli náhradní plnění

Lokalita:
- okres Svitavy

Termín pro podání nabídek:
- 29.5.2014 v 9:00 hodin
Datum vyhotovení:
Plnění předmětné veřejné zakázky se započne dnem podpisu kupní smlouvy. Řádné předání předmětu kupní smlouvy: nejpozději do 30. 6. 2014
Kritéria výběru:
- nejnižší nabídková cena
Získat kontakt Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Máme připraveny poptávky od veřejných subjektů z Vašeho oboru

Zanechte nám na sebe kontakt a my se Vám ozveme zpět ohledně přístupu k této poptávce.

Odpovíme Vám co nejdříve!

Odeslat
Co je ePoptávka.cz

ePoptávka.cz je největší poptávkový systém v České republice, který využívá 281 694 dodavatelů ze všech oborů podnikání. Měsíčně zpracujeme přes 11 tis. poptávek ve finančním objemu více než 7 mld. Kč.

Používají nás úspěšné firmy
Loga našich partnerů

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské unie o GDPR. Detaily zde.

© 2006—2025 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.