Přihlášení

nebo
Ilustrativní obrázek
Datum zadání
31. 10. 2014 09:59
Do expirace
Expirovaná5. 11. 2014
Identifikátor
467243
Místo realizace
Předpokládaná hodnota
200 000 — 1 000 000 Kč

Dodávka a implementace systému elektronické evidence

Podrobný popis:
- předmětem veřejné zakázky je dodávka a implementace systému elektronické evidence docházky zaměstnanců pro město (dále také „SMZ“), v oddělených lokalitách s automatickým režimem přenosu dat v reálném čase s funkcionalitou sběru dat v případě nedostupnosti serveru či sítě a odeslání informací v okamžiku dostupnosti všech služeb
- dodávka obsahuje:
- dodávka a implementace docházkového systému pro 550 osob
- dodávka 700 kusů karet RFID 125 kHz
- dodávka a montáž 12 kusů dotykových terminálů
- dodávka a montáž 1 kusu snímače pro personalistku
- poskytnutí servisní podpory

Lokalita:
- okres Zlín

Termín pro podání nabídek:
- 5. 11. 2014 do 10:00 hodin
Kritéria výběru:
- nejnižší nabídková cena
Získat kontakt Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Máme připraveny poptávky od veřejných subjektů z Vašeho oboru

Zanechte nám na sebe kontakt a my se Vám ozveme zpět ohledně přístupu k této poptávce.

Odpovíme Vám co nejdříve!

Odeslat
Co je ePoptávka.cz

ePoptávka.cz je největší poptávkový systém v České republice, který využívá 280 173 dodavatelů ze všech oborů podnikání. Měsíčně zpracujeme přes 11 tis. poptávek ve finančním objemu více než 7 mld. Kč.

Používají nás úspěšné firmy
Loga našich partnerů

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské unie o GDPR. Detaily zde.

© 2006—2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.