Podrobný popis:
- vytvoření plánu publicity a komunikačního plánu tiskoviny, konference apod.
- navržení a zpracování jednotného grafického designu IPRM Centrum
- zajištění publicity IPRM Centrum komplexně (navrhnout a realizovat)
- zajištění publicity pro dílčí projekty IPRM – vyjma billboardů a pamětních desek (návrh a realizace)
- video monitoring postupu realizace IPRM a jeho dílčích projektů (vytvoření scénáře, průběžná realizace, vytvoření finálního dokumentu)
- foto monitoring postupu realizace IPRM a jeho dílčích projektů
- organizační zajištění veřejných projednání (náklady na pronájem sálu apod. půjdou za městem)
- vytvoření a správa webu IPRM
- zajištění publicity v souladu s platným Metodickým pokynem pro publicitu ROP NUTS II SZ
- zajištění publicity s ohledem na znevýhodněné cílové skupiny (nevidomí apod.)
Lokalita:
- okres Ústí nad Labem
Termín pro podání nabídek:
- 17.9.2009 do 15:00 hodin
Datum vyhotovení:
09/2009 - nejpozději do 10/2011
Kritéria výběru:
- výše nabídkové ceny včetně DPH 40 %
- kvalita předloženého plánu publicity 60%
- základní kvalifikační předpoklady
- profesní kvalifikační předpoklady