Přihlášení

nebo
Ilustrativní obrázek
Datum zadání
10. 2. 2016 11:41
Do expirace
Expirovaná19. 2. 2016
Identifikátor
659963
Místo realizace
Předpokládaná hodnota
řádově statisíce Kč

Servisní podpora WIN-TEL

Podrobný popis:
- předmětem veřejné zakázky je zajištění servisní podpory pro program WIN-TEL
- telefonická pomoc při vzniku technických komplikací (pracovní dny 9:00-16:00) do 60 minut měsíčně
- emailová pomoc při vzniku technických komplikací do počtu 20 emailů měsíčně
- další servisní činnost v rozsahu 3 hodin měsíčně (pomocí Vzdálené plochy)
- v případě potřeby zajištění zrychleného servisního výjezdu (do 3 pracovních dnů)
- nevyčerpaný rozsah výše uvedených činností lze v rámci kalendářního čtvrtletí převést do následujícího měsíce
- zpracování měsíčních výkazů servisních zásahů v elektronické formě)

Lokalita:
- okres Praha - západ

Termín pro podání nabídek:
- 19.2.2016 do 12:00 hod.
Kritéria výběru:
- nejnižší nabídková cena
Získat kontakt Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Máme připraveny poptávky od veřejných subjektů z Vašeho oboru

Zanechte nám na sebe kontakt a my se Vám ozveme zpět ohledně přístupu k této poptávce.

Odpovíme Vám co nejdříve!

Odeslat
Co je ePoptávka.cz

ePoptávka.cz je největší poptávkový systém v České republice, který využívá 280 598 dodavatelů ze všech oborů podnikání. Měsíčně zpracujeme přes 11 tis. poptávek ve finančním objemu více než 7 mld. Kč.

Používají nás úspěšné firmy
Loga našich partnerů

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské unie o GDPR. Detaily zde.

© 2006—2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.