Přihlášení

nebo
Ilustrativní obrázek
Datum zadání
30. 6. 2016 13:23
Datum vyhotovení
Plnění předmětné veřejné zakázky se započne dnem podpisu kupní smlouvy. Řádné předání předmětu kupní smlouvy je stanoveno nejpozději do 24.7.2016
Do expirace
Expirovaná13. 7. 2016
Identifikátor
721649
Místo realizace
Předpokládaná hodnota
řádově desetitisíce Kč

Dodávka kancelářských potřeb

Podrobný popis:
- předmětem veřejné zakázky je dodávka kancelářských potřeb s poskytnutím náhradního plnění
- např. korekční stroje, sponkovačky, odpadkový koš, razítková barvy, jutový motouz, spisová deska, lepící tyčinka, kancelářské nůžky, obálky a další

Lokalita:
- okres Liberec

Termín pro podání nabídek:
- 13. 7. 2016 do 10:00 hodin
Datum vyhotovení:
Plnění předmětné veřejné zakázky se započne dnem podpisu kupní smlouvy. Řádné předání předmětu kupní smlouvy je stanoveno nejpozději do 24.7.2016
Kritéria výběru:
- nejnižší nabídková cena
Získat kontakt Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Máme připraveny poptávky od veřejných subjektů z Vašeho oboru

Zanechte nám na sebe kontakt a my se Vám ozveme zpět ohledně přístupu k této poptávce.

Odpovíme Vám co nejdříve!

Odeslat
Co je ePoptávka.cz

ePoptávka.cz je největší poptávkový systém v České republice, který využívá 281 024 dodavatelů ze všech oborů podnikání. Měsíčně zpracujeme přes 11 tis. poptávek ve finančním objemu více než 7 mld. Kč.

Používají nás úspěšné firmy
Loga našich partnerů

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské unie o GDPR. Detaily zde.

© 2006—2025 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.