Přihlášení

nebo
Ilustrativní obrázek
Datum zadání
30. 9. 2016 09:53
Do expirace
Expirovaná25. 10. 2016
Identifikátor
759663
Místo realizace
Předpokládaná hodnota
1 — 5 000 000 Kč

Dodávka kancelářských potřeb

Podrobný popis:
- předmětem veřejné zakázky je uzavření rámcové smlouvy na dodávku kancelářských potřeb, kdy se jedná se například o bloky, sešity, pytle, etikety, lepící pásky, lepidla, folie, obaly, desky, psací potřeby, baterie, kancelářský materiál, motouzy, doklady, příkazy, diáře, kalendáře atd. Jedná se o podlimitní veřejnou zakázku na dodávky, přičemž rámcová smlouva bude uzavřena s více uchazeči (maximálně se 3 uchazeči) na dobu trvání 36 měsíců ode dne uzavření rámcové smlouvy

Lokalita:
- okres Olomouc

Termín pro podání nabídek:
- 25. 10. 2016 do 10:00 hodin
Kritéria výběru:
- nejnižší nabídková cena
Získat kontakt Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Máme připraveny poptávky od veřejných subjektů z Vašeho oboru

Zanechte nám na sebe kontakt a my se Vám ozveme zpět ohledně přístupu k této poptávce.

Odpovíme Vám co nejdříve!

Odeslat
Co je ePoptávka.cz

ePoptávka.cz je největší poptávkový systém v České republice, který využívá 281 016 dodavatelů ze všech oborů podnikání. Měsíčně zpracujeme přes 11 tis. poptávek ve finančním objemu více než 7 mld. Kč.

Používají nás úspěšné firmy
Loga našich partnerů

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské unie o GDPR. Detaily zde.

© 2006—2025 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.