Přihlášení

nebo
Ilustrativní obrázek
Datum zadání
23. 1. 2017 11:51
Do expirace
Expirovaná2. 2. 2017
Identifikátor
801523
Místo realizace
Předpokládaná hodnota
1 — 5 000 000 Kč

Centrální nákup kancelářských potřeb

Podrobný popis:
- předmětem veřejné zakázky je dodávka kancelářských potřeb
- v ceně dodávek je zahrnuta i doprava a balení zboží obvyklým způsobem
- děrovačka
- ůepicí tyčinka - tuhé lepidlo.
- mikrofix sada 4ks linerů, šíře stopy 0,3 mm, liner s ergonomickým držením
- opravná páska 5mm x min. 8m
- pero kuličkové s tenkým hrotem s vyměnitelnou náplní
- permanentní popisovač na alkoholové bázi, šíře stopy 2,5 mm
- sada fixů na magnetickou tabuli "whiteboard marker" (červená, modrá, zelená, černá)
- sešívačka, celokovová, kapacita

Lokalita:
- okres Olomouc

Termín pro podání nabídek:
- 02. 02. 2017 do 10:00 hodin
Kritéria výběru:
- nejnižší nabídková cena
Získat kontakt Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Máme připraveny poptávky od veřejných subjektů z Vašeho oboru

Zanechte nám na sebe kontakt a my se Vám ozveme zpět ohledně přístupu k této poptávce.

Odpovíme Vám co nejdříve!

Odeslat
Co je ePoptávka.cz

ePoptávka.cz je největší poptávkový systém v České republice, který využívá 281 093 dodavatelů ze všech oborů podnikání. Měsíčně zpracujeme přes 11 tis. poptávek ve finančním objemu více než 7 mld. Kč.

Používají nás úspěšné firmy
Loga našich partnerů

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské unie o GDPR. Detaily zde.

© 2006—2025 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.