Přihlášení

nebo
Ilustrativní obrázek
Datum zadání
6. 2. 2017 13:49
Do expirace
Expirovaná20. 2. 2017
Identifikátor
806367
Místo realizace
Předpokládaná hodnota
řádově statisíce Kč

Implementace systému evidence docházky zaměstnanců

Podrobný popis:
- předmětem veřejné zakázky je Implementace systému evidence docházky - dodávka, montáž, instalace, nastavení a zaškolení
- terminál, 1 ks - komunikační rozhraní – Ethernet, konektor RJ45
- grafický displej s možností úprav zobrazení, standardně zobrazení jména zaměstnance a informace o
odpracované době (saldo)
- klávesnice pro volbu typu přerušení s možností konfigurace kláves, příp. dotyková plně parametrická
obrazovka se softwarovou klávesnicí výhodou
- ID média (10x)
- bezkontaktní RFID média v provedení přívěsku na klíče
- Stolní USB čtečka (1x)
- snímač (emulace) pro zadávání biometrických identifikací s USB připojením k PC

Lokalita:
- okres Šumperk

Termín pro podání nabídek:
- 20. 2. 2017 do 08:00 hodin
Kritéria výběru:
- nejnižší nabídková cena
Získat kontakt Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Máme připraveny poptávky od veřejných subjektů z Vašeho oboru

Zanechte nám na sebe kontakt a my se Vám ozveme zpět ohledně přístupu k této poptávce.

Odpovíme Vám co nejdříve!

Odeslat
Co je ePoptávka.cz

ePoptávka.cz je největší poptávkový systém v České republice, který využívá 281 094 dodavatelů ze všech oborů podnikání. Měsíčně zpracujeme přes 11 tis. poptávek ve finančním objemu více než 7 mld. Kč.

Používají nás úspěšné firmy
Loga našich partnerů

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské unie o GDPR. Detaily zde.

© 2006—2025 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.