Přihlášení

nebo
Ilustrativní obrázek
Datum zadání
18. 11. 2010 13:12
Datum vyhotovení
Zahájení dodávky po podepsání objednávky nebo osobním (telefonickém) upřesnění
Do expirace
Expirovaná23. 11. 2010
Identifikátor
81219
Místo realizace
Předpokládaná hodnota
řádově desetitisíce Kč

Dodání kancelářských potřeb, lokalita Pardubice

Podrobný popis:
- předmětem je nákup kancelářských potřeb dle sortimentu a množství uvedeného v příloze

Lokalita:
- okres Pardubice

Termín pro podání nabídek:
- 23.11.2010 do 11:00 hodin
Datum vyhotovení:
Zahájení dodávky po podepsání objednávky nebo osobním (telefonickém) upřesnění
Kritéria výběru:
- celková nejnižší cena s DPH
- dodat osvědčení o kvalitě papíru podle ISO 9706
Získat kontakt Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Máme připraveny poptávky od veřejných subjektů z Vašeho oboru

Zanechte nám na sebe kontakt a my se Vám ozveme zpět ohledně přístupu k této poptávce.

Odpovíme Vám co nejdříve!

Odeslat
Co je ePoptávka.cz

ePoptávka.cz je největší poptávkový systém v České republice, který využívá 280 582 dodavatelů ze všech oborů podnikání. Měsíčně zpracujeme přes 11 tis. poptávek ve finančním objemu více než 7 mld. Kč.

Používají nás úspěšné firmy
Loga našich partnerů

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské unie o GDPR. Detaily zde.

© 2006—2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.