Přihlášení

nebo
Ilustrativní obrázek
Datum zadání
9. 3. 2017 11:52
Datum vyhotovení
Od oboustranného podpisu smlouvy do 31.12.2018 nebo do vyčerpání rámcové maximální ceny uvedené ve smlouvě
Do expirace
Expirovaná20. 3. 2017
Identifikátor
819125
Místo realizace
Předpokládaná hodnota
řádově statisíce Kč

Stěhování kancelářského nábytku a zařízení

Podrobný popis:
- předmětem veřejné zakázky je zabezpečení stěhování kancelářského nábytku a zařízení
- stěhování kancelářského nábytku a zařízení v administrativních budovách, které mají 3 patra a jsou bez výtahu
- přesun nábytku z administrativních budov do skladu, vzdálenost mezi budovou 1899 a skladem je cca 50 metrů a mezi budovou 2795 a skladem je cca 80 metrů
- manipulace s nábytkem ve skladu;
- veškeré přesuny a manipulace s kancelářským nábytkem a zařízením zajistí dodavatel vlastními prostředky

Lokalita:
- okres Pardubice

Termín pro podání nabídek:
- 20. 3. 2017 do 09:00 hodin
Datum vyhotovení:
Od oboustranného podpisu smlouvy do 31.12.2018 nebo do vyčerpání rámcové maximální ceny uvedené ve smlouvě
Kritéria výběru:
- nejnižší nabídková cena
Získat kontakt Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Máme připraveny poptávky od veřejných subjektů z Vašeho oboru

Zanechte nám na sebe kontakt a my se Vám ozveme zpět ohledně přístupu k této poptávce.

Odpovíme Vám co nejdříve!

Odeslat
Co je ePoptávka.cz

ePoptávka.cz je největší poptávkový systém v České republice, který využívá 280 775 dodavatelů ze všech oborů podnikání. Měsíčně zpracujeme přes 11 tis. poptávek ve finančním objemu více než 7 mld. Kč.

Používají nás úspěšné firmy
Loga našich partnerů

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské unie o GDPR. Detaily zde.

© 2006—2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.