Přihlášení

nebo
Ilustrativní obrázek
Datum zadání
23. 10. 2009 16:22
Datum vyhotovení
Doba plnění do 1.12.2009
Do expirace
Expirovaná2. 11. 2009
Identifikátor
8350
Místo realizace
Předpokládaná hodnota
řádově desetitisíce Kč

Dodání 35 kusů židlí kancelářských otočných pro 24 hodinový směnný provoz, lokalita Praha

Podrobný popis:
- předmětem je pořízení 35 ks židlí kancelářských otočných pro 24 hodinový směnný provoz s certifikací
- nosnost židle minimálně 130 kg, kovový kříž, vybavená výškově stavitelnými područkami, čalounění s výdrží minimálně 30.000 cyklů
- synchronní mechanismus s 5 polohami blokace, výškově stavitelný sedák, výškové nastavení sedáku, nastavení síly protiváhy dle tělesné hmotnosti
- záruka minimálně 60 měsíců
- žádáme dodání certifikátu o použití pro 24-hodinový směnný provoz

Lokalita:
- okres Praha-východ

Termín pro podání nabídek:
- 2.11.2009 do 08:00 hodin
Datum vyhotovení:
Doba plnění do 1.12.2009
Kritéria výběru:
- dle nejnižší ceny
Získat kontakt Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Máme připraveny poptávky od veřejných subjektů z Vašeho oboru

Zanechte nám na sebe kontakt a my se Vám ozveme zpět ohledně přístupu k této poptávce.

Odpovíme Vám co nejdříve!

Odeslat
Co je ePoptávka.cz

ePoptávka.cz je největší poptávkový systém v České republice, který využívá 280 598 dodavatelů ze všech oborů podnikání. Měsíčně zpracujeme přes 11 tis. poptávek ve finančním objemu více než 7 mld. Kč.

Používají nás úspěšné firmy
Loga našich partnerů

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské unie o GDPR. Detaily zde.

© 2006—2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.