Přihlášení

nebo
Ilustrativní obrázek
Datum zadání
1. 3. 2021 14:47
Do expirace
Expirovaná30. 3. 2021
Identifikátor
1361769
Místo realizace
Předpokládaná hodnota
řádově desetitisíce Kč

Zajištění recepčních služeb v budově

Podrobný popis:
- předmětem veřejné zakázky je zajištění recepčních služeb v budově Finančního úřadu
- činnosti spojené s provozem recepce, tj. zejména provádění činností vyplývajících z režimových opatření objednatele související se vstupem/odchodem osob do/z objektu, popřípadě vjezdem/výjezdem vozidel a vedením požadovaných záznamů a evidenci a další úkony recepčního požadované dle Standardů
- poskytování informačního servisu zaměstnancům a návštěvníkům v objektu
- v zimním období zajistit odstraňování mimořádných nánosů roztátého sněhu na frekventovaných místech během dne
- provést kontrolu kontejnerů po jejich vyvezení

Lokalita:
- okres Karlovy Vary

Termín pro podání nabídek:
- 30.03.2021 v 10:00 hodin
Kritéria výběru:
- nejnižší nabídková cena
Získat kontakt Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Máme připraveny poptávky od veřejných subjektů z Vašeho oboru

Zanechte nám na sebe kontakt a my se Vám ozveme zpět ohledně přístupu k této poptávce.

Odpovíme Vám co nejdříve!

Odeslat
Co je ePoptávka.cz

ePoptávka.cz je největší poptávkový systém v České republice, který využívá 278 940 dodavatelů ze všech oborů podnikání. Měsíčně zpracujeme přes 11 tis. poptávek ve finančním objemu více než 7 mld. Kč.

Používají nás úspěšné firmy
Loga našich partnerů

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské unie o GDPR. Detaily zde.

© 2006—2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.