Přihlášení

nebo
Ilustrativní obrázek
Datum zadání
28. 5. 2021 11:38
Do expirace
Expirovaná15. 6. 2021
Identifikátor
1399841
Místo realizace
Předpokládaná hodnota
1 — 5 000 000 Kč

Zajištění recepční služby

Podrobný popis:
- předmětem veřejné zakázky je zajištění recepční služby

- a) zajištění přítomnosti odpovědné osoby v místnosti recepce v budově každý pracovní den v době od 7.00 do 15.00 hodin

- b) zajištění činnosti spojené s provozem recepce a vedení záznamu o průběhu služby a ostatní požadované záznamy a evidence – zejména vedení pracovního deníku

- c) provádění kontroly režimu vstupu osob do objektu včetně ohlašování a evidence návštěv

- d) zajištění informačního servisu zaměstnancům a návštěvníkům objektu (tzn. zejména poskytování základní informace o organizacích působících v budově), chovat se slušně, korektně a dodržovat zásady společenského jednání

- e) vedení evidence klíčů (tzn. příjem a výdej) a zajišťování obsluhy technického zabezpečení

Lokalita:
- okres Hradec Králové

Termín pro podání nabídek:
- 15.06.2021 ve 12:00 hodin
Kritéria výběru:
- nejnižší nabídková cena
Získat kontakt Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Máme připraveny poptávky od veřejných subjektů z Vašeho oboru

Zanechte nám na sebe kontakt a my se Vám ozveme zpět ohledně přístupu k této poptávce.

Odpovíme Vám co nejdříve!

Odeslat
Co je ePoptávka.cz

ePoptávka.cz je největší poptávkový systém v České republice, který využívá 278 951 dodavatelů ze všech oborů podnikání. Měsíčně zpracujeme přes 11 tis. poptávek ve finančním objemu více než 7 mld. Kč.

Používají nás úspěšné firmy
Loga našich partnerů

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské unie o GDPR. Detaily zde.

© 2006—2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.