Přihlášení

nebo
Ilustrativní obrázek
Datum zadání
12. 7. 2022 09:16
Do expirace
Expirovaná20. 7. 2022
Identifikátor
1567939
Místo realizace
Předpokládaná hodnota
řádově statisíce Kč

Zajišťování pracovnělékařských prohlídek pro zaměstnance

Podrobný popis:
- předmětem veřejné zakázky je zajištění pracovnělékařských prohlídek (vstupních, periodických, mimořádných) a doplňkových lékařských vyšetření u zaměstnanců kat. 1, včetně řidičů referentů motorových vozidel (příloha vyhlášky č. 79/2013 Sb., ve znění pozdějších předpisů, část II – Rizika ohrožení zdraví, bod 5), včetně pravidelného dohledu nad pracovním prostředím a pracovními podmínkami na jednotlivých pracovištích zaměstnavatele podle ustanovení § 2), písm. a) a c), vyhlášky č. 79/2013 Sb., o pracovnělékařských službách a některých druzích posudkové péče ve znění pozdějších předpisů, a ustanovení § 53 odst. 1 zákona č. 373/2011 Sb., o specifických zdravotních službách, ve znění pozdějších předpisů, včetně provádění školení první pomoci formou e learningu pro vybrané zaměstnance, a to pro všechna pracoviště objednatele

Lokalita:
- Jihomoravský kraj

Termín pro podání nabídek:
- 20.07.2022 v 9:00 hodin
Kritéria výběru:
- nejnižší nabídková cena
Získat kontakt Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Máme připraveny poptávky od veřejných subjektů z Vašeho oboru

Zanechte nám na sebe kontakt a my se Vám ozveme zpět ohledně přístupu k této poptávce.

Odpovíme Vám co nejdříve!

Odeslat
Co je ePoptávka.cz

ePoptávka.cz je největší poptávkový systém v České republice, který využívá 280 598 dodavatelů ze všech oborů podnikání. Měsíčně zpracujeme přes 11 tis. poptávek ve finančním objemu více než 7 mld. Kč.

Používají nás úspěšné firmy
Loga našich partnerů

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské unie o GDPR. Detaily zde.

© 2006—2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.