Přihlášení

nebo
Ilustrativní obrázek
Datum zadání
16. 1. 2025 09:19
Do expirace
za 4 týdny17. 2. 2025
Identifikátor
1946403
Místo realizace
Předpokládaná hodnota
řádově statisíce Kč

Vzdělávací program - zvýšení klientsky orientovaného přístupu zaměstnanců

Podrobný popis:
- předmětem veřejné zakázky je komplexní zajištění vzdělávacího programu zaměřeného na zvýšení klientsky orientovaného přístupu zaměstnanců ve veřejné správě

- Vzdělávací program se sestává ze série školení pro front-office úředníky (zaměstnance orgánů veřejné správy, kteří při výkonu svých pracovních nebo služebních povinností přichází do kontaktu s klienty – občany) s důrazem na rozvoj praktických dovedností prostřednictvím nácviku v modelových situacích

- Proškoleno bude minimálně 1 050 osob – front-office úředníků ve stanoveném rozsahu školení, tj. 8 výukových hodin

- Cílem vzdělávacího programu je zlepšit klientský servis úřadů, a tím zvýšit pozitivní vnímání veřejné správy, dále budování jednotné „firemní“ kultury veřejné správy a jejích hodnot

Lokalita:
- Česká republika

Termín pro podání nabídek:
- 17. 02. 2025 v 10:00 hodin
Kritéria výběru:
- nejnižší nabídková cena
Získat kontakt Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Máme připraveny poptávky od veřejných subjektů z Vašeho oboru

Zanechte nám na sebe kontakt a my se Vám ozveme zpět ohledně přístupu k této poptávce.

Odpovíme Vám co nejdříve!

Odeslat
Co je ePoptávka.cz

ePoptávka.cz je největší poptávkový systém v České republice, který využívá 280 953 dodavatelů ze všech oborů podnikání. Měsíčně zpracujeme přes 11 tis. poptávek ve finančním objemu více než 7 mld. Kč.

Používají nás úspěšné firmy
Loga našich partnerů

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské unie o GDPR. Detaily zde.

© 2006—2025 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.