Přihlášení

nebo
Ilustrativní obrázek
Datum zadání
22. 10. 2014 15:24
Datum vyhotovení
Zboží bude dodáno v požadovaném množství a sortimentu pověřenou osobou dodavatele do deseti pracovních dní od vložení objednávky do tendermarket. To vylučuje využívání přepravních služeb
Do expirace
Expirovaná31. 10. 2014
Identifikátor
463383
Místo realizace
Předpokládaná hodnota
řádově desetitisíce Kč

Nákup kancelářských potřeb

Podrobný popis:
- předmětem veřejné zakázky je dodávka kancelářských potřeb
- např. archivní box, etikety, fix, gumičky, kancelářské sponky, razítková barva, balící páska, šanon, sešívačka, obálky a další

Lokalita:
- okres Zlín

Termín pro podání nabídek:
- 31. 10. 2014 do 08:00 hodin
Datum vyhotovení:
Zboží bude dodáno v požadovaném množství a sortimentu pověřenou osobou dodavatele do deseti pracovních dní od vložení objednávky do tendermarket. To vylučuje využívání přepravních služeb
Kritéria výběru:
- nejnižší nabídková cena
Získat kontakt Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Máme připraveny poptávky od veřejných subjektů z Vašeho oboru

Zanechte nám na sebe kontakt a my se Vám ozveme zpět ohledně přístupu k této poptávce.

Odpovíme Vám co nejdříve!

Odeslat
Co je ePoptávka.cz

ePoptávka.cz je největší poptávkový systém v České republice, který využívá 280 198 dodavatelů ze všech oborů podnikání. Měsíčně zpracujeme přes 11 tis. poptávek ve finančním objemu více než 7 mld. Kč.

Používají nás úspěšné firmy
Loga našich partnerů

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské unie o GDPR. Detaily zde.

© 2006—2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.