Podrobný popis:
- předmětem veřejné zakázky je poskytování služeb vedení centrální spisovny Zadavatele v prostorách uchazeče, mezi které patří:
- základní služby, které zahrnují všechny následující činnosti:
- a) přebírání dokumentů od Zadavatele
- b) ukládání dokumentů Zadavatele
- c) zajištění odborné správy dokumentů Zadavatele
- d) zajištění řádné péče o dokumenty Zadavatele
- e) vedení evidence převzatých a uložených dokumentů Zadavatele
- f) zajištění nahlížení do převzatých a uložených dokumentů Zadavatele
- g) vyřazování dokumentů ve skartačním řízení v souladu se Skartačním plánem a pokyny Zadavatele
- h) zajišťování svozu dokumentů z jednotlivých poboček Zadavatele do centrální spisovny a naopak dopravy vyžádaných dokumentů z centrální spisovny zpět na pobočky na případné vyžádání Zadavatele
- zadavatel předpokládá svoz a rozvoz dokumentů z/na pobočky prostřednictvím vybraného uchazeče v četnosti maximálně 3 návštěvy každé z poboček za kalendářní rok
- doplňkové služby, které zahrnují následující činnosti:
- i) zastoupení Zadavatele jako původce dokumentů při skartačním řízení před Státním oblastním archivem na základě plné moci,,
- j) fyzická skartace dokumentů
- k) doprava na skartaci
- l) vyhledávání dokumentů
- m) kopírování dokumentů
- n) skenování dokumentů vč. jejich zaslání elektronickou poštou
- o) fyzické zasílání dokumentů Zadavateli
- přesun dokumentů ze stávající centrální spisovny k vybranému uchazeči, který bude nově pro Zadavatele poskytovat služby centrální spisovny, zajišťuje Zadavatel na svůj náklad
Lokalita:
- Hlavní město Praha
Termín pro podání nabídek:
- 4.12.2015 do 10:00 hodin
Kritéria výběru:
- nejnižší nabídková cena