Podrobný popis:
- předmětem veřejné zakázky je zabezpečení služby při nakládání s odpady ve smyslu obecně závazných právních předpisů, zejména zákona č. 185/2001 Sb., o odpadech v platném znění (dále jen „zákon č. 185/2001 Sb.“) a provádět činnost: převzetí, manipulaci při naložení, přepravu a odstranění biologicky rozložitelných odpadů z kuchyní a stravoven katalogové číslo 20 01 08 a vedlejších produktů živočišného původu - materiál 3.kategorie (vaječné skořápky, tepelně opracované kosti...) ze stravovacího zařízení zadavatele zpravidla 1 krát za dva týdny (zpravidla v pátek v dopoledních hodinách) a to postupně po dílčích plněních (tj. po částech) na základě dílčí písemné objednávky – výzvy k plnění, za daný kalendářní měsíc s uvedením konkrétních termínů
- odpad bude vážen na kalibrované váze zadavatele s přesností vážení na 1 kg a poté bude naložen do přepravního prostředku dodavatele
- o předání a převzetí odpadu bude pořízen písemný záznam
- odpad je uložen v nepropustných pytlích vložených do plastových barelů s uzavíratelným víkem o objemu 60 l
- po odstranění odpadů požadujeme umytí barelů a navrácení při dalším svozu
- množství odpadů na jeden svoz se předpokládá v průměru 180 kg, z toho cca 5 kg vaječných skořápek a cca 20 kg tepelně opracovaných kostí v závislosti na počtu strávníků
- v roce 2016 předpokládáme asi 30 svozových termínů
- předpoklad nemusí být naplněn
- v roce 2015 bylo vyprodukováno celkem cca 4,8 t odpadu a cca 620 kg VŽP 3
Lokalita:
- okres Olomouc
Termín pro podání nabídek:
- 29. 12. 2015 do 14:00 hodin
Datum vyhotovení:
Doba plnění je od uzavření smlouvy do 31.12.2016. Plnění služby se předpokládá cca 1krát za dva týdny, a to zpravidla v pátek v dopoledních hodinách. Konkrétní termíny budou uvedeny vždy v každé dílčí objednávce na daný kalendářní měsíc s uvedením konkrét
Kritéria výběru:
- nejnižší nabídková cena