Přihlášení

nebo
Ilustrativní obrázek
Datum zadání
18. 12. 2015 15:08
Datum vyhotovení
Doba plnění je od uzavření smlouvy do 31.12.2016. Plnění služby se předpokládá cca 1krát za dva týdny, a to zpravidla v pátek v dopoledních hodinách. Konkrétní termíny budou uvedeny vždy v každé dílčí objednávce na daný kalendářní měsíc s uvedením konkrét
Do expirace
Expirovaná29. 12. 2015
Identifikátor
645007
Místo realizace
Předpokládaná hodnota
řádově statisíce Kč

Poskytování služeb při nakládání s odpady na odstranění biologicky rozložitelných odpadů v roce 2016

Podrobný popis:
- předmětem veřejné zakázky je zabezpečení služby při nakládání s odpady ve smyslu obecně závazných právních předpisů, zejména zákona č. 185/2001 Sb., o odpadech v platném znění (dále jen „zákon č. 185/2001 Sb.“) a provádět činnost: převzetí, manipulaci při naložení, přepravu a odstranění biologicky rozložitelných odpadů z kuchyní a stravoven katalogové číslo 20 01 08 a vedlejších produktů živočišného původu - materiál 3.kategorie (vaječné skořápky, tepelně opracované kosti...) ze stravovacího zařízení zadavatele zpravidla 1 krát za dva týdny (zpravidla v pátek v dopoledních hodinách) a to postupně po dílčích plněních (tj. po částech) na základě dílčí písemné objednávky – výzvy k plnění, za daný kalendářní měsíc s uvedením konkrétních termínů
- odpad bude vážen na kalibrované váze zadavatele s přesností vážení na 1 kg a poté bude naložen do přepravního prostředku dodavatele
- o předání a převzetí odpadu bude pořízen písemný záznam
- odpad je uložen v nepropustných pytlích vložených do plastových barelů s uzavíratelným víkem o objemu 60 l
- po odstranění odpadů požadujeme umytí barelů a navrácení při dalším svozu
- množství odpadů na jeden svoz se předpokládá v průměru 180 kg, z toho cca 5 kg vaječných skořápek a cca 20 kg tepelně opracovaných kostí v závislosti na počtu strávníků
- v roce 2016 předpokládáme asi 30 svozových termínů
- předpoklad nemusí být naplněn
- v roce 2015 bylo vyprodukováno celkem cca 4,8 t odpadu a cca 620 kg VŽP 3

Lokalita:
- okres Olomouc

Termín pro podání nabídek:
- 29. 12. 2015 do 14:00 hodin
Datum vyhotovení:
Doba plnění je od uzavření smlouvy do 31.12.2016. Plnění služby se předpokládá cca 1krát za dva týdny, a to zpravidla v pátek v dopoledních hodinách. Konkrétní termíny budou uvedeny vždy v každé dílčí objednávce na daný kalendářní měsíc s uvedením konkrét
Kritéria výběru:
- nejnižší nabídková cena
Získat kontakt Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Máme připraveny poptávky od veřejných subjektů z Vašeho oboru

Zanechte nám na sebe kontakt a my se Vám ozveme zpět ohledně přístupu k této poptávce.

Odpovíme Vám co nejdříve!

Odeslat
Co je ePoptávka.cz

ePoptávka.cz je největší poptávkový systém v České republice, který využívá 280 510 dodavatelů ze všech oborů podnikání. Měsíčně zpracujeme přes 11 tis. poptávek ve finančním objemu více než 7 mld. Kč.

Používají nás úspěšné firmy
Loga našich partnerů

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské unie o GDPR. Detaily zde.

© 2006—2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.