Podrobnější informace:
- zadavatel touto cestou hledá dodavatele, který mu poskytne služby – přípravy a realizace vzdělávacích, konzultačních a organizačních akcí
- organizované akce budou určeny pro kmenové a externí pracovníky
- předmět zakázky bude realizován na základě dílčích objednávek zadavatele
- ke každé dílčí objednávce vytvoří dodavatel plán přípravy a realizace jednotlivých akcí v souladu s objednávkou zadavatele
- součástí plánu bude sestavení rozpočtů a monitoring jejich dodržování
- rozpočty musí zahrnovat náklady a výdaje na organizační zajištění celé akce, tzn. pronájem učeben, techniky, ubytování účastníků a zajištění stravování a další nezbytné výdaje
Předmětem zakázky je příprava a realizace max:
- osmi dvoudenních tuzemských akcí ročně, s účastí max 30 účastníků na jednu akci
- dvou dvoudenních tuzemských akcí ročně, s účastí max 70 účastníků na jednu akci
- čtyř dvoudenních zahraničních akcí ročně, s max 4 účastníky na jednu akci
- jedné týdenní zahraniční akce ročně, s max 4 účastníky na jednu akci
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč:
- 4.200.000 Kč bez DPH
Termín:
- lhůta pro podání nabídek končí dnem 30.6.2009 ve 12.00 hodin
Lokalita:
- Praha
Datum vyhotovení:
Po podpisu smlouvy do 31. 12. 2011.
Kritéria výběru:
Hodnotící kritéria:
a) Celková výše nabídkové ceny veřejné zakázky bez DPH vypočtená pro modelový případ dle článku této zadávací dokumentace váha 20%
b) Výše nabídkových jednotkových cen váha 50%
c) Kvalita procesního modelu řízení zakázky váha 30%