Podrobný popis:
- předmětem veřejné zakázky je zajištění provádění správy objektu
- v rozsahu uvedeném v zadávací dokumentaci, a to po dobu 4 let od nabytí účinnosti smlouvy
- prováděním správy objektu se rozumí:
- údržba objektu – drobné opravy a práce (např. upevnění poličky, drobné stěhování, montáž nástěnek, regálů, nábytku, převoz el. spotřebičů k opravě apod.).
- průběžné kontroly objektu, jeho vnitřního vybavení a zařízení. V případě zjištění závady její nahlášení zadavateli prostřednictvím k tomu určeného systému zadavatele (helpdesk) a zajištění neprodleně její odstranění, tj. provedení opravy nebo uvedení do původního stavu (např. funkčnost osvětlení, vodoinstalace, poškození zařízení, vnitřního vybavení nebo vnějšího pláště objektu).
- příprava popelnic pro svoz odpadu a jejich okamžitý úklid po svozu.
- nakládání s barely s pitnou vodou (uskladnění, distribuce po objektu, výměna prázdných barelů za plné a jejich vrácení dodavateli).
- zajištění dezinsekce objektu 1x ročně.
- autoprovoz třech služebních vozidel zadavatele (zajištění výměny kol letní/zimní + STK, převoz vozidla do servisu a zpět v případě oprav, dále do myčky a zpět).
-obsluha technického zařízení – 2 ks plynových kotlů (běžné plynové kotle, které se používají v domácnostech), která zahrnuje 1x týdně jejich kontrolu a 2x ročně zajištění jejich údržby a servisu.
- služby spojené s dodávkami energií – jedná se o sledování odběrových diagramů a o zastupování zadavatele v jednáních s dodavateli energií.
- speciální údržba v podobě zajišťování veškerých revizí zařízení – např. elektrických spotřebičů (varná konvice, lednička apod.), prodlužovacích kabelů, elektrických rozvodů a hromosvodů, nouzového osvětlení, 12 ks hasicích přístrojů typu RHP P 6TE, 2 ks plynových kotlů a podobně, včetně řádné evidence dokumentace, která je součástí revizí. Kompletní seznam všech zařízení pro účely zajištění revizí předá zadavatel dodavateli do 5 pracovních dnů od nabytí účinnosti smlouvy.
- havarijní služba – služba dodavatele v režimu 24x7 (tj. 24 hodin denně 7 dní v týdnu). Havarijní stav bude dodavatel oznamovat zadavateli prostřednictvím helpdesku, přičemž dodavatel je v takovém případě povinen neprodleně zajistit odstranění havarijního stavu. Havarijním stavem se rozumí zejména (nikoliv však výlučně) stav ohrožující či znemožňující provoz objektu nebo jeho části, práci zaměstnanců zadavatele či jejich bezpečnost (vytopení, elektrický zkrat apod.). Zadavatel určí tři osoby odpovědné za hlášení havarijní události.
Lokalita:
- okres Brno-město
Termín pro podání nabídek:
- 15. 12. 2017 do 12:00 hodin
Datum vyhotovení:
Předpokládané zahájení: 1. 1. 2018
Kritéria výběru:
- nejnižší nabídková cena