Podrobný popis:
- předmětem veřejné zakázky je realizace marketingové kampaně v zahraničí, která bude probíhat v období od října 2018 do 31. 12. 2018 prostřednictvím zahraničních komunikačních médií, jejímž cílem je propagovat Prahu v zahraničí jako vhodnou kongresovou destinaci
- zvýšit tak počet uskutečněných kongresů a incentivních cest do Prahy a celkově tak podpořit kongresový cestovní ruch v Praze
- plnění veřejné zakázky zahrnuje zajištění a samotnou realizaci reklamního sdělení
- včetně nezbytných a odpovídajících úprav jednotlivých formátů a zajištění jeho zveřejnění (veškeré úpravy musí být v souladu s logomanuálem Prague City Tourism, který je k dispozici na www.praguecitytourism.cz. a podléhají finálnímu odsouhlasení Zadavatele)
- vizuál kampaně bude dodán Zadavatelem nejpozději při podpisu smlouvy na veřejnou zakázku
- kampaň musí být zveřejněna v médiích, jejichž seznam tvoří přílohu č. 1 Výzvy k podání nabídky a v rozsahu, který je uveden v příloze č. 1 Výzvy k podání nabídky
- předmět veřejné zakázky je v podrobnostech vymezen kapitolou č. 2 Výzvy k podání nabídky, Specifikací předmětu veřejné zakázky
Lokalita:
- okres Hlavní město Praha
Termín pro podání nabídek:
- 26. 9. 2018 do 12:00 hodin
Kritéria výběru:
- nejnižší nabídková cena